Online

0:00 0:00
Ota yhteyttä >
SBS Discovery Digital
Suomen nopeimmin kasvava viihdemedia verkossa jo 4 vuoden ajan
Viihdeuutissivustoista sijalla 3 (edellä vain iltapäivälehdet). Olemme puheenaihemedia sillä monista kilpailijoistamme poiketen suurimpana sisääntulokanavana toimivat sosiaalisen median suosittelut. Olemme media jolla on kasvot. Teemme alustukset sosiaalisessa mediassa aina toimittajan nimellä, toimittaja seuraa keskustelua lukijan kaverina.

SBS verkossa

  • 818 000 eri kävijää/vko
  • 50/50 % (naiset/miehet)
  • 47 % 20-39 v.
  • 40 % 35-64 v.
  • 48 % lapsiperheitä
  • 42 % talouden bruttotulot >50 000 e/v.

SBS mobiilissa

  • 389 000 eri kävijää/vko
  • 54/46 % naiset/miehet
  • 52 % 25-49 v.
  • 32 % lapsiperheitä
  • 23 % talouden bruttotulot >50 000 e/v.
The Voice
629 000 eri kävijää/vko, Facebook -ryhmä 134 000
Voicen kävijät ovat brändikeskeisen elämysten metsästäjiä.
Kävijät ovat suomen bränditietoisimpia ja uskollisimpia kuluttajia, joilla on myös paljon vaikutusvaltaa lähipiirinsä ostopäätöksiin.
  • 52/48 % naiset/miehet
  • 40 % 25-44 v.
  • 48 % lapsiperheet
  • 33 % tulee taloudellisesti mukavasti toimeen
  • 75 % vastaa talouden päivittäisostoista
  • 58 % ajaa omalla autolla
  • 60 % asuu omistusasunnossa
Iskelmä
54 000 eri kävijää/vko, Facebook -ryhmä 52 000
Radio Cityn kävijät ovat ostokäyttäytymiseltään ”tavalliset Virtaset”.
Kulutus on korostetun hintatietoista. Elämäntapaa leimaa hötkyilemättömyys ja kotiin keskittyminen.
  • 48/52 % naiset/miehet
  • 72 % 35-64 v.
  • 40 % lapsiperheet
  • 34 % tulee taloudellisesti mukavasti toimeen
  • 90 % vastaa talouden päivittäisostoista
  • 82 % ajaa omalla autolla
  • 66 % asuu omistusasunnossa
Radio City
83 000 eri kävijää/vko, Facebook -ryhmä 18 000
Iskelmän kävijät ovat brändikeskeisen elämysten metsästäjiä.
Suomen bränditietoisimpia ja uskollisimpia kuluttajia, joilla on myös paljon vaikutusvaltaa lähipiirinsä ostopäätöksiin
  • 19/81 % naiset/miehet
  • 72 % 25-44 v.
  • 49 % lapsiperheet
  • 57 % talouden bruttotulot >50 000 e/v.
  • 45 % tulee taloudellisesti mukavasti toimeen
  • 76 % vastaa talouden päivittäisostoista
  • 81 % ajaa omalla autolla
  • 64 % asuu omistusasunnossa

Lähteinä TNS Metrix helmikuu 2014, TNS iClick tammikuu 2014, TNS Atlas Q1/2013 ja TNS Atlas H1 2012 Shopper-segmentit.